Jak kupić? Kontakt Koszyk 0 Produktów 0,00 PLN     Zarejestruj się
 

22 814 67 62
8.00 - 19.00 od Pn do Pt
9.00 - 17.00 w So

  Kliknij i wyślij
zapytanie

Kup część
wybierz Swój samochód
1
Marka

2
Model

3
Typ

Szukaj
Jesteś tutaj:

Pytania zadawane najczęściej (FAQ)

Pytania zadawane najczęściej (FAQ)

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to lista najczęściej zadawanych pytań wraz z odpowiedziami. Na tej stronie znajdziecie Państwo informacje o sposobach zamówienia, metodach płatności, dostawie, zwrotach i reklamacjach czy korzystaniu z naszego serwisu internetowego.

Gdyby okazało się, że nie znaleźliście Państwo odpowiedzi na interesujące Was pytanie, zapraszamy do skontaktowania się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez telefon lub drogą mailową.

Aby ułatwić znalezienie informacji, pogrupowaliśmy odpowiedzi na pytania ze względu na etap zamówienia – przed zamówieniem, w trakcie zamówienia i po złożeniu zamówienia. Jeśli chcesz poznać odpowiedź na któreś z nich, po prostu na nie kliknij – przejdziesz automatycznie na odpowiednią podstronę.

Przed zamówieniem:

 

W trakcie zamówienia:

 

Po złożeniu zamówienia:

Jak złożyć zamówienie?

W AutoAmortyzatory.pl możesz zamówić części wykorzystując:

1. Stronę internetową
Kupno auto części poprzez naszą witrynę internetową jest bardzo prostym i szybkim sposobem. Aby to zrobić, należy zarejestrować na stronie własne konto i zalogować się na nie. Następnym krokiem jest dodanie poszczególnych produktów do koszyka i postępowanie zgodnie z podanymi instrukcjami. Dużą zaletą tego sposobu zamówienia jest fakt, że można go dokonywać codziennie 24 godziny na dobę.

Warto zmniejszyć ryzyko pomyłki w doborze części podając dane samochodu w odpowiednie pole w formularzu zamówienia. Sprawdzamy wszystkie zamówienia złożone własnoręcznie przez Klienta.

2. Telefon

Klient może złożyć zamówienie telefonicznie, dzwoniąc na numer telefonu 22 814 67 62. Konsultanci AutoAmortyzatory.pl pracują i czekają na Państwa telefony od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00 a także w soboty 9.00-14.00. W ten sposób mogą Państwo uzyskać także informacje o produktach, sposobach zamówienia, płatnościach, dostawie czy korzystaniu z naszej strony internetowej.

3. E-mail lub Fax
Kolejną metodą składania zamówienia jest wykorzystanie e-maila lub faxu. Wystarczy przesłać kod zamawianej części, dane do realizacji i dostawy (osoba kontaktowa, telefon, adres) i dane do wystawienia Faktury VAT na adres e-mail bądź numer faksu 22 811 10 34.

Należy pamiętać o zamieszczeniu w wiadomości dokładnych danych technicznych części i samochodu (marka, model, rocznik, typ, silnik, numer nadwozia – VIN), do którego są zakupione. Gdy zamówienie wpłynie do nas, Konsultant odezwie się do Państwa w celu potwierdzenia i sfinalizowania zakupu.

Jak wyszukać odpowiednią część?

Użytkownik chcący wyszukać odpowiednią część na AutoAmortyzatory.pl może skorzystać z następujących narzędzi:

  • konfigurator samochodowy – znajdziemy go u góry strony;
  • wyszukiwarka części – pozwalająca na znalezienie odpowiednich części po numerze lub nazwie.


Jeżeli nie posiadamy żadnego numeru, zalecamy skorzystać z konfiguratora samochodów. Korzystając z niego, wystarczy wybrać:

  • markę, np. Ford;
  • następnie model samochodu wraz z wersją, rodzajem nadwozia i rocznikiem, np. Focus (DAW, DBW) 1998.10-2004.11;
  • a w dalszej kolejności wersję silnikową i moc, np. 1.8 TDCi 100 KM (FFDA).


Jeśli postąpimy zgodnie z powyższymi wskazówkami, przejdziemy na stronę z kategoriami części i akcesoriami samochodowymi do danego auta.

Następnie klikamy na daną na grupę towarów i przeglądamy oferty dostępne na stronie (np. Amortyzatory, czy Sprężyny zawieszenia).

AutoAmortyzatory.pl umożliwia Klientom korzystanie z Opcji przeglądania, które 'filtrują' ofertę sklepu wedle życzenia użytkownika. Przykładowo, możemy wybrać opcję, dzięki której będziemy przeglądać jedynie oferty danego rodzaju, przeznaczenia czy z określonego przedziału cenowego.

Wskazówki dotyczące korzystania z Opcji przeglądania i wyszukiwania znajdziecie Państwo tutaj.

Jak mogę sprawdzić dostępność towarów?

Informację o dostępności towarów znaleźć można pod nazwą i numerem części (na liście produktów lub karcie produktu). Jest to zielony napis „Dostępny” lub czerwony „Niedostępny”.

Jeśli produkt jest „Dostępny”, obok niego znajdziemy cenę, obowiązującą przy zakupie tego towaru.

Jeśli produkt jest „Niedostępny”, obok niego znajduje się przycisk  „Zapytaj o dostępność”. Gdy na niego klikniemy, otworzy się formularz kontaktowy, który pozwala na kontakt z Biurem Obsługi Klienta i zapytanie o dostępność danego produktu. Po otrzymaniu wiadomości, nasi Konsultanci sprawdzą stany magazynowe i niezwłocznie poinformują Państwa o przewidywanym terminie dostawy towaru.

Dużą uwagę przykładamy do tego, aby informacje o dostępności produktów na AutoAmortyzatory.pl były zgodne z rzeczywistością. Należy mieć jednak na uwadze zmienność stanów magazynowych i stałe poszerzanie bazy produktowej – prosimy więc o wyrozumiałość na wypadek, gdyby informacja na stronie była odmienna od rzeczywistej dostępności części.

Jaki jest koszt wysyłki?

Jeśli koszt zamówienia przekroczy 400 złotych brutto, wysyłka na terenie Polski jest darmowa. Koszty dostawy pokrywa sklep AutoAmortyzatory.pl, Klient musi zapłacić tylko za wybrane towary.

Przy zamówieniach o wartości poniżej 400 złotych brutto, koszty dostawy wynoszą:

  • 16 złotych brutto (płatność z góry: przelew bankowy lub płatności elektroniczne)
  • 22 złotych brutto w przypadku płatności za pobraniem (u kuriera w momencie odbioru przesyłki)

Czy mogę wysłać części bezpośrednio do warsztatu?

W AutoAmortyzatory.pl możesz zamówić części bezpośrednio do wskazanego warsztatu, co ma wiele zalet. Zalecamy to każdemu, kto ceni sobie:

Niskie ceny – proponujemy niższe koszty dostawy, nawet w przypadku nie przekroczenia kwoty zamówienia uprawniającej do darmowej wysyłki. Nie płacimy też za transport towarów do mechanika
Komfort – nie musimy ustalać indywidualnie godziny odbioru paczki z kurierem, ani zawozić części do warsztatu. Jeśli nasze auto stoi w zakładzie, wystarczy zgłosić się do mechanika już na odbiór auta.
Szybkość -  dostawa towarów bezpośrednio do warsztatu umożliwia niezwłoczne rozpoczęcie prac naprawczych.

Dane serwisu, na adres którego ma być dostarczona paczka, można ustawić w ustawieniach konta („Dane dostarczenia przesyłki”) bądź podać przy złożeniu zamówienia. Zamówione produkty zostaną dostarczone do warsztatu z fakturą VAT z danymi Klienta i adnotacją, że części są przeznaczone dla Niego.

Kiedy mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia internetowe (poprzez stronę internetową), mailowe i przy pomocy faxu można składać codziennie przez całą dobę.

Zamówienia telefoniczne można składać od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-19.00 oraz w soboty, w godzinach 9.00-14.00. Pracownicy AutoAmortyzatory.pl czekają na Państwa zgłoszenia pod podanymi numerami infolinii i telefonu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności zamówionych produktów. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby Klient otrzymał swoje zamówienie jak najszybciej – często na następny dzień po zakupie.

Standardowym czasem realizacji zamówienia są 2 dni robocze od momentu jego wpłynięcia do sklepu, natomiast czas ten może się wydłużyć z różnych przyczyn.

Zaznaczamy, że zamówienia wysyłane za pobraniem realizujemy wyłącznie po mailowym lub telefonicznym potwierdzeniu przez Klienta. Jeśli Klient wybierze przelew lub przekaz pieniężny jako formę zapłaty, realizacja zamówienia rozpoczyna się w chwili zaksięgowania wpłaty w systemie, a nie od złożenia zamówienia.

Czy mogę negocjować ceny podane na stronie?

Ceny zamieszczone na stronie AutoAmortyzatory.pl są cenami brutto, w polskich złotych. Zasadniczo ceny te nie podlegają negocjacji, nie możemy więc przydzielić wszystkim Klientom rabatów. Trzeba bowiem pamiętać, iż ceny na AutoAmortyzatory.pl są jednymi z najniższych na rynku.

W przypadku stałych Klientów, którzy składają kolejne zamówienie w sklepie, nic nie stoi jednak na przeszkodzie aby zapytać o rabat naszego pracownika. W niektórych okolicznościach rabat jest Klientowi przyznawany.

Czy istnieje możliwość wysyłki inną firmą kurierską?

Zamówienia złożone na AutoAmortyzatory.pl są wysyłane przez firmę kurierską DPD. Na życzenie Klienta przewidujemy wysyłkę inną firmą kurierską, jednakże tylko w przypadku, gdy koszt dostawy pokryje Kupujący i nie jest to paczka pobraniowa.

Czym jest przechowalnia?

Na AutoAmortyzatory.pl dostępna jest Przechowalnia produktów. Aby dodać produkt do Przechowalni, kliknij na przycisk Przechowaj, znajdujący się pod ceną części.

Przechowalnia to specjalna aplikacja, która pozwala na dodanie danego produktu na naszą indywidualną listę. Dodając produkt do Przechowalni nie kupujemy go, a jedynie umożliwiamy jego zapisanie. Dzięki temu możemy „zapamiętać” dany produkt – jego specyfikację techniczną, dostępność etc. - co pragniemy kupić go w późniejszym czasie.

Przechowalnia widoczna jest wyłącznie dla Klienta, w zależności od preferencji można w każdej chwili dodawać lub usuwać z niej produkty. Przechowalnia nie ma żadnego związku z Koszykiem ani bieżącymi zamówieniami.

Czy części dostępne na AutoAmortyzatory.pl są dobrej jakości?

Na AutoAmortyzatory.pl znajdziesz części wyłącznie nowe, oryginalne, pochodzące z legalnych źródeł i objęte gwarancją fabryczną producenta.

Posiadamy części zamienne najlepszych producentów, których produkty charakteryzują się wysoką jakością, trwałością i precyzją. W ofercie sklepu znaleźć można podzespoły producentów produkujących na tzw. pierwszy montaż (OEM, części oryginalne), jak i tych działających na aftermarkecie (niezależnym rynku części zamiennych).

Każdy produkt, który można zakupić w AutoAmortyzatory.pl posiada atesty i certyfikat „Zgodności Jakościowej”. Części przez nas oferowane spełniają unijne normy i można bez przeszkód je montować do swojego auta, nie narażając się na utratę gwarancji producenta samochodu.

AutoAmortyzatory.pl oferuje produkty najwyższe jakościowo, trwałe i proste do montażu. Niskie ceny są zasługą wnikliwej selekcji partnerów i dbałości o satysfakcję Konsumenta.

Dlaczego my?

AutoAmortyzatory.pl to własność spółki iParts Sp. z o. o., jednej z najbardziej prężnie działających spółek zajmujących się sprzedażą części samochodowych w Polsce.

Pracownikami naszego sklepu są ludzie inteligentni, młodzi, posiadający duże doświadczenie w handlu i motoryzacji. Nasz główny profil działalności to przede wszystkim sprzedaż części, handel internetowy i administracja stron internetowych.

Tworząc i wdrażając serwis AutoAmortyzatory.pl wykorzystane zostały najnowocześniejsze rozwiązania technologicznie. Wszystko to, aby zapewnić obsługę klientów na najlepszym poziomie, sprawną logistykę i prawidłowy dobór części. Dysponujemy odpowiednimi narzędziami, aplikacjami i zasobami ludzkimi, dzięki którym zakupy w naszym sklepie są sprawne, szybkie i bezpieczne.

Części dostępne na AutoAmortyzatory.pl pochodzą z legalnych źródeł, wyprodukowane są przez najlepszych producentów i posiadają oryginalne opakowania. W naszym asortymencie znaleźć można amortyzatory i części układu zawieszenia do samochodów osobowych, terenowych, sportowych i dostawczych. Zakupy w AutoAmortyzatory.pl są bezpieczne, tanie i sprawne.

Sklep internetowy AutoAmortyzatory.pl, prowadzony jest przez iParts Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000315818. Spółka posiada kapitał zakładowy w wysokości 200.000 zł.

Jakie są formy płatności za zakupiony towar? Czy są bezpieczne?

AutoAmortyzatory.pl umożliwia następujące formy płatności:

  • za pobraniem; płatność odbywa się przy odbiorze paczki – gotówką. Kurier przywiezie towar pod wskazany adres i wyda paczkę po zapłacie kwoty zamówienia.
  • przelew; Klient wykonuje przelew bankowy na podane konto sklepu AutoAmortyzatory.pl, a po zaksięgowaniu płatności sklep wysyła paczkę pod wskazany adres.
  • płatność elektroniczna bądź karta kredytowa; płatność odbywa się poprzez kartę kredytową lub płatnością elektroniczną poprzez system Dotpay,
  • gotówka/karta płatnicza; dotyczy odbioru osobistego zamówienia w siedzibie firmy.


Wszystkie sposoby płatności w sklepie AutoAmortyzatory.pl są w 100% bezpieczne i komfortowe. Wybór formy płatności zależy od Klienta. Elektroniczne płatności sklepu AutoAmortyzatory.pl odbywają się przez system Dotpay, jeden z najlepszych systemów tego typu na świecie. Płatności elektroniczne polegają na wyborze banku Klienta, po czym następuje przekierowanie na stronę transakcyjną, gdzie po zalogowaniu się można wykonać płatność. Dotpay wykorzystuje wszystkie najnowocześniejsze certyfikaty bezpieczeństwa i protokół https.

Jakie są sposoby dostawy? Czy są bezpieczne?

Nasi magazynierzy dokładają wszelkich starań, aby każda paczka wysyłana do Klienta była specjalnie zabezpieczona – wykorzystujemy kartony, wypełniacze, folię, firmową taśmę itp. Wszystko to, aby paczka dotarła do Klienta w dobrym stanie, z nieuszkodzoną zawartością. Jeżeli Klient dostrzeże ślady poważnych uszkodzeń zewnętrznych paczki, należy odmówić przyjęcia takiej przesyłki – w przeciwnym razie firma kurierska zastrzega sobie prawo do odrzucenia reklamacji.

Wysyłki sklepu AutoAmortyzatory.pl. obsługuje firma kurierska DPD. Do Klienta wysyłana jest paczka zwykła lub pobraniowa – w zależności od tego, jaka forma płatności została wybrana. Zazwyczaj termin doręczenia paczki wynosi ok. 24h, jednakże czas ten może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od sklepu AutoAmortyzatory.pl.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Do każdego zamówienia dołączamy fakturę VAT, wystawioną na dane podane przez Klienta. Faktura obejmuje wszystkie zamówione produkty, koszty wysyłki i datę – tych danych Sklep nie może zmieniać.

W przypadku wystąpienia błędu na fakturze VAT, Klient może wystąpić o zmianę danych na fakturze. Jest to możliwe jednak pod dwoma warunkami: po pierwsze, zmiana musi dotyczyć drobnych błędów (np. „literówka” w nazwie firmy, czy adresie), a po drugie jeśli chęć zmiany danych na fakturze zostanie zgłoszona w tym samym miesiącu, w którym złożone było zamówienie.

Czy mogę zapłacić przelewem bankowym? Jaki jest numer konta?

Klient może zapłacić za zamówienie złożone w AutoAmortyzatory.pl przelewem. Wszystkie niezbędne dane wraz z numerem konta Klient otrzymuje w potwierdzeniu e-mailowym zamówienia, na adres podany przy rejestracji.

Przy płatności przelewem, wysyłka towarów zostanie wykonana po zaksięgowaniu środków na koncie bankowym sklepu.

Jeżeli złożyliście Państwo zamówienie kilka minut temu, a wciąż nie na podany adres e-mail nie przychodzi potwierdzenie zamówienia, prosimy o sprawdzenie folderu SPAM (być może trafiło tam przez przypadek). Jeśli poszukiwania nie przyniosą żadnych rezultatów, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę ustalić z kurierem godzinę dostarczenia paczki?

Firma kurierska DPD, która obsługuje przesyłki sklepu AutoAmortyzatory.pl, dostarcza paczki od poniedziałku do piątku, w godzinach 9-17.

Sklep AutoAmortyzatory.pl nie ma żadnego wpływu na termin i godzinę dostarczenia paczki. Pracownik firmy kurierskiej skontaktuje się z Państwem na kilka godzin przed planową dostawą paczki w celu ustalenia szczegółów i dokładnej godziny dostawy.

Jeżeli Klient pragnie zlokalizować paczkę i dowiedzieć się na jakim etapie jest dostawa, może skontaktować się z firmą kurierską lub skorzystać z jej strony internetowej. W tym celu warto przygotować indywidualny numer listu przewozowego, który znaleźć można w mailowym potwierdzeniu wysłania zamówienia.

Czy zakupione części mogę odebrać osobiście?

W AutoAmortyzatory.pl istnieje możliwość odbioru osobistego towaru. W tym celu wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole „Odbiór osobisty”  przy składaniu zamówienia, lub – jeśli zamówienie składane jest telefonicznie lub mailowo – powiadomić o tym konsultanta.

Odbiór osobisty zamówienia możliwy jest w siedzibie firmy w Warszawie, przy ul. Staniewickiej 22 (pierwsze piętro) od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-18.00. Zobacz mapę dojazdu.

Niezależnie czy towar jest oznaczony na naszej stronie jako dostępny czy nie, przed przyjazdem należy poczekać na informację mailową lub telefoniczną, że zamówienie jest gotowe do odbioru. Chcemy wyeliminować w ten sposób sytuacje, w których Klient uda się na miejsce a towar nie jest przygotowany do odbioru.

Jeśli minęło kilka dni, a wciąż nie otrzymali Państwo takiej informacji, uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli Klient otrzyma potwierdzenie, że części są już gotowe do odbioru, od tego momentu towar czeka w siedzibie firmy przez 5 dni. Jeśli Klient nie zgłosi się do sklepu w ciągu 5 dni, zamówienie zostanie anulowane. Odbiór osobisty możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00-18.00.

Przy odbiorze osobistym obowiązuje płatność gotówką i kartą płatniczą.

Jaką mam pewność, że moje dane osobowe są należycie chronione?

Danymi osobowymi naszych użytkowników dysponujemy tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Wszystkie transakcje za pośrednictwem kart kredytowych są całkowicie tajne, a dostęp do numerów kart mają tylko banki rozliczające transakcje.

Dane klientów nie są udostępniane żadnym podmiotom w celach marketingowych.

Każdy Klient AutoAmortyzatory.pl może dokonywać wglądu do swoich danych osobowych i dowolnie je zmieniać oraz poprawiać poprzez zakładkę Konto użytkownika, dostępną na stronie. Powierzone nam przez Państwa dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z poniższymi ustawami:

  • Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.)
  • Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).

Czy udzielacie gwarancji na zakupione towary?

Wszystkie produkty, które znaleźć można na AutoAmortyzatory.pl, objęte są pełną gwarancją producenta, importera lub dystrybutora. Okres gwarancji zależy od części, przy czym warto zaznaczyć, że czasem zdarzają się produkty, przy których kryterium gwarancji jest przebieg auta.

Najczęściej produkty oferowane przez AutoAmortyzatory.pl objęte są dwuletnią gwarancją. Okres trwania gwarancji zależy od rodzaju produktu, jednak nigdy nie jest krótszy niż rok, i nie dłuższy niż 3 lata.

Wszelkie informacje dot. reklamacji i zwrotów dostępne są na stronie Wymiany, zwroty i reklamacje.

Czy po montażu części zamiennych nie stracę gwarancji fabrycznej samochodu?

Montaż części dostępnych na AutoAmortyzatory.pl nie powoduje utraty fabrycznej gwarancji producenta samochodu. Od czasu wprowadzenia Dyrektywy Komisji Europejskiej zwanej GVO (Block Exemption of Regulation 1400/2002), właściciel auta ma pełną dowolność w wyborze miejsca naprawy samochodu i użytych części. Tym samym, nie ma znaczenia czy użytkownik skorzysta z części oryginalnych (OEM) czy też zamienników o porównywalnej jakości co oryginalne podzespoły – producent auta nie ma prawa odebrać użytkownikowi fabrycznej gwarancji z tego tytułu.

Kwestią dowolną jest także wybór miejsca serwisowania auta – nie ma konieczności wymiany  części w ASO, zamiast tego możemy zdecydować się na niezależny warsztat samochodowy. Należy jednak pamiętać, że w takim wypadku warsztat musi dysponować podobnymi narzędziami i procedurami co w ASO. Konieczne jest także, aby wykonano wszelkie czynności serwisowe, adekwatne do przebiegu danego auta.

Na podstawie przepisów GVO (BER 1400/2002) możemy dokonać podziału części w następujący sposób:

 

Części, których montaż nie powoduje utraty gwarancji:

  • części oryginalne wykorzystane na pierwszy montaż samochodu sygnowane logo producenta auta;
  • części oryginalne produkowane przez wytworców będących dostawcami części na pierwszy montaż, np. Sachs, Kayaba etc.;
  • części porównywalnej jakości, których producent gwarantuje, że są one tej samej jakości co części wykorzystane na pierwszy montaż samochodu np. amortyzatory Bilstein;

 

Części, których montaż może powodować utratę gwarancji:

  • pozostałe części zamienne.

Jak dostanę informacje o statusie zamówienia?

Wszyscy użytkownicy zarejestrowani na stronie sklepu AutoAmortyzatory.pl mogą na bieżąco sprawdzać status realizacji zamówienia. Aby to zrobić, należy wejść w zakładkę Konto użytkownika po uprzednim zalogowaniu się. Tym samym, dostaniemy dostęp do historii wszystkich zamówień złożonych w AutoAmortyzatory.pl – zawarte są tam także informacje o aktualnym statusie realizacji zamówień. Jeśli występowałyby problemy z zalogowaniem się lub dostępem do konta, uprzejmie prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta przy pomocy adresu e-mail bądź numeru telefonu 22 814 67 62.

Gdzie mogę sprawdzić lokalizację wysłanej paczki?

Zazwyczaj czas doręczenia paczki wynosi 1 do 2 dni roboczych. Jeżeli czas ten minął a kurier nie zjawił się u Państwa z paczką, warto sprawdzić gdzie i na jakim etapie znajduje się wysyłka. Najłatwiej wykorzystać w tym celu stronę internetową firmy kurierskiej obsługującej sklep – firmy DPD. Na portalu www.dpd.com.pl zamieszczony jest dział Zlokalizuj przesyłkę, w którym po wpisaniu listu przewozowego, możemy uzyskać informacje o danej paczce.

Co zrobić, jeśli kurier nie zastał nas pod podanym adresem?

Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod podanym adresem w momencie doręczenia paczki, zadzwoni on na Państwa numer kontaktowy aby ustalić kolejny termin dostawy. Sklep AutoAmortyzatory.pl nie ma wpływu na ustalenia kuriera i Klienta w tym zakresie.

Czy mogę otrzymać duplikat faktury VAT?

Na życzenie Klienta umożliwiamy wystawienie duplikatu faktury VAT. W tym celu należy napisać e-mail na adres , podając numer zamówienia i wszelkie niezbędne dane.

Czy możliwa jest zmiana danych na fakturze?

Tak, owszem, jeśli w fakturze VAT wystąpiły jakieś błędy w danych Klienta to zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów nabywca powinien wystawić notę korygującą.

Trzeba jednak pamiętać, że aby tak się stało, muszą zostać spełnione dwa warunki. Poprawa faktury powinna dotyczyć drobnych błędów, a nie całej faktury. Poza tym, aby możliwa była zmiana danych, Klient musi skontaktować się w tej sprawie ze sklepem jeszcze w tym samym miesiącu rozliczeniowym, w którym wystawiona była faktura.

Jak dokonać zwrotu lub zgłosić reklamację?

Wszelkie informacje i wskazówki odnośnie reklamacji i zwrotów dostępne są na stronie Wymiany, zwroty i reklamacje.

Jak otrzymam zwrot środków?

Zwrot pieniędzy za zamówione produkty przeprowadzany jest po weryfikacji towaru przez Dział Zwrotów i Reklamacji sklepu, w trakcie 10 dni roboczych. To, w jaki sposób pieniądze zostaną zwrócone Klientowi zależy od zastosowanej formy płatności i wygląda następująco:

  • płatność kartą – zwrot odbywa się poprzez zwrot pieniędzy na konto karty;
  • przelew internetowy (płatność elektroniczna - Dotpay) - zwrot przelewany jest na konto bankowe, z którego wykonany był przelew;
  • przelew tradycyjny lub paczka pobraniowa – aby otrzymać zwrot środków Klient powinien skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, podając numer konta bankowego, na które mają być przelane środki. Można to zrobić drogą mailową lub wysyłając formularz zwrotu na adres sklepu.

Dlaczego warto u Nas kupić?

Polecane

Nasza cena: 203zł Więcej

Nasza cena: 120zł Więcej

Artykuły

Wszystkie poradniki >>
Obsługujemy
płatności
platnosci
Sklep internetowy z amortyzatorami do samochodów AutoAmortyzatory.pl
Zadzwoń do nas i zadaj pytanie naszym ekspertom od amortyzatorów i elementów zawieszenia. Nasi eksperci są dostępni codziennie pod numerem infolinii 22 814 67 62
Oryginalne amortyzatory samochodowe oraz sprężyny zawieszenia w najlepszych cenach w Polsce znajdziecie tylko w sklepie AutoAmortyzatory.pl.